tala fou

Mica pa'u lanu vali lanu

Igoa: mika
Tulaga: mica faanatura

Fa'aoga Metotia

1. Fa'apipi'i tui; O le aofa'i fa'aopoopoina o le pa'u mika e 0.8-2%,
Mea: faʻaopopo muamua le suauʻu faʻasalalau i totonu o mea mata ma faʻafefe mo le 1 minute, ona faʻaopopo lea o le mica powder ma faʻafefe mo le 2-3 minute.

Fa'aaliga

uiga o le paʻu Mika:
Tete'e maualuga o le vevela, maualuga le vevela e o'o atu i le 800 tikeri, leai se fa'alavelave fa'afuase'i, leai se lagolago fa'amumu.

E le fa'aoso.I le taimi o le eletise maualuga ma le tele o taimi ole masini, o le a le mafua ai le lamatiaga o aloiafi ona o le eletise.

E le mafai ona solu ile vai, ae mafai ona taape ile vai.E fetaui lelei mo le faʻagaioiina o oloa faʻasolosolo faʻavae vai.O le faʻavaeina o lanu penina e talitutusa lava ma penina masani.Na o le pau lava le eseesega o le mica powder titanium pearlescent pigments o tino sanuisi mafolafola, ae o penina masani o tino sanuisi lapotopoto.

NEWS-2

O le mafua'aga o le mica powder titanium pearlescent pigments e i'ila penina ona o le penina fa'ama'i.Fa'asoa fa'atasi i totonu o le ta'avale e mafua ai le tele o ata o le malamalama.E pei o penina faalenatura, pe a oso le malamalama i luga o le mica powder pearlescent pigments, e atagia i taimi uma le tele o le mea na tupu le malamalama ma faʻasalalau atu le malamalama o totoe i le isi vaega o le paʻu paʻu, toe fai le ata ma le toe faʻasalalauina o le malamalama.Faʻaauau, o le faʻalavelave faʻafuaseʻi e faʻalavelaveina mo le tele o taimi, ina ia faʻafefeteina le paʻepaʻe tuʻufaʻatasia i le lanu monochromatic malamalama, faʻaalia lanu felanulanuaʻi.Eseese, o le fausaga o le mica pearlescent pigments o le a ese, ona i ai lea o suiga i meatotino ma eseesega i le faaaogaina.
Muamua lava, sei ou faailoa atu ia te oe, o le pepa mica paʻepaʻe o se vaega mica ma se mafiafia ma se foliga patino, lea e faia i le mica mafiafia e ala i le aveeseina, vaeluaina, seti mafiafia, tipiina, viliina poʻo le tuʻiina. fasipepa muscovite.
O le meafaitino o se oloa minerale masani, lea e iai uiga o le leai o se faʻaleagaina, faʻamaʻi lelei ma lelei le faʻatinoina o le voltage.O faʻamatalaga eseese o laupepa mica faʻanatura e mafai ona tuʻi e tusa ai ma manaʻoga o tagata faʻatau. Faʻaaogaina o meaʻai o muscovite flakes.
Faʻatatau i seti TV, capacitors eletise, relays vevela, mataʻituina faʻaaliga o gaosiga o le mica paʻu, aerospace, vaalele, fesoʻotaʻiga, radar, skeleton laupepa vevela, ma isi mea e pei o mea mata ma fesoasoani, vaevaeina i: meataalo vevela, leoleo vevela, gaskets , paipa eletise Ona o le meafaitino o se minerale faʻanatura, o loʻo i ai uiga o le leai o se faʻaleagaina, faʻamalo lelei ma lelei le faʻatinoina o le voltage.E tusa ai ma manaʻoga o tagata faʻatau, e mafai ona tuʻia faʻamatalaga eseese o meataalo mica masani. Faʻaletino o muscovite flakes.
Muscovite o loʻo i ai mea lelei eletise ma faʻainisinia, lelei le vevela, faʻamaʻi faʻamaʻi ma faʻamaʻi faʻamaʻi, ma e mafai ona paʻu ma faʻapipiʻi i ni paʻu vaivai ma elastic ma le mafiafia o le 0.01 i le 0.03 mm.O mea eletise o le muscovite e maualuga atu nai lo le Phlogopite e lelei, ae o le phlogopite e vaivai ma e sili atu le vevela o le vevela nai lo le muscovite.


Taimi meli: Iuni-06-2022